Alla inlägg under december 2011

Av trasselsudden - 30 december 2011 13:08

Hej !

Idag sov jag till kl 12 ! Vet ni hur skönt det är att kunna göra det utan att få ångest  ? Det är obeskrivligt skönt iaf ! Idag är det dagen innan nyår ! Idag ska man bara ladda upp inför imorgon typ? Haha ! Idag ska jag jobba på kvällen på Bluetech Generation sen är det inte jobb föränns nästa vecka ! Måste köpa ett par nya jeans kom jag på igår ! Alla mina jeans är jätte slitna fast inte på ett snyggt sett? Så jag borde åka inom rean IGEN idag & se om jag kan hitta ett par snygga jeans  

Vad ska ni göra idag ?

   

Hmm lär inte bli lätt att välja !

Av trasselsudden - 29 december 2011 10:46

Hallåj alla  

Gud vad jag känner mig positiv idag !!! Måste vara för jag har klart min nyårs outfit så man slipper noija över det längre haha ! Igår jobba jag på Blutech & ikväll gäller samma sak  

Det är skönt med lov måste jag också säga ! Att man kan gå upp när man vill ! Woohoo så underbart ! Idag ska jag & Tanja ut & gå en sväng sen ta en fika  

Älskar att fika   så mysigt lixom !

Vad ska ni göra idag då? NU är det inte många dagar till nyår   !

WOOOHOOO !


     

Av trasselsudden - 28 december 2011 15:10

YEAH ! Igår hitta jag min nyårs outfit  

Hej btw haha  

Haha ja igår var jag ju på rean & jag har nog aldrig köpt så billig nyårs outfit som iår   kanon bra ! Blir en blus/linne typ med en högsvart kjol + höga pumps ! woohooo sexy lady  

Igår kväll jobba jag på Bluetech generation ! Gick kanon bra   Idag ska jag också jobba ! Men ska möta upp en kompis först & ta en fika! Hmm är sugen på en chailatte  

Va ska ni göra denna mörka onsdag ?

Puss&klem !

       

Av trasselsudden - 27 december 2011 13:28

Hej hej !

Ikväll ska jag jobba på Bluetech   ska bli kul woohoo ! Men nu först på dagen ska jag faktiskt inta rean igen ! Aa jag vet jag är galen ! Vem vill egentligen frivilligt gå på den 2 gånger !?

Jo jaaaaaag haha   Vad ska ni göra idag ? ÅÅÅH vad tycker ni om den här killen ??

HUR SNYGG ????

 

  SÅ SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGG

Av trasselsudden - 26 december 2011 20:06

Åh maj gaaaad vilken galen natt  

Längesen jag hade så här roligt ! Dom spelade tom Justin Bieber låtar ute igår hahahaha det gör dom typ ALDRIG i vanliga fall men inatt gjorde dom haha ! 

Idag har jag varit på melladagsrea med mina kära vänner  

Gud att folk pallar vara så gamiga   

Näää nu ska jag sätta på en film & njuta av att ha lov  




Puuuussspuusssss

 

Mmmmm så goooottt till filmen !



Av trasselsudden - 25 december 2011 21:31

Heeeej all the party people out there idag är det äntligen 25 December    

Jag ska sätta på mig höga klackar & snart tar vi alla här en taxi ner i staden & dansar heeela natten lång  

Stör mig fortfarande på att jag inte förstår mig på designen  

Hmm får ta tag i det någon dag nu när jag har lov wooohoooooooo ska jobba på bokningen på Bluetech nu i veckan lite hihi men skolan börjar inte förränns till nästa år  

JAA jag älskar att man kan använda smile gubbar & det lär jag fortsätta göra hihi !


Hissar ni eller Dissar smile gubbar ?  


En fest låt kommer här !


 

Av trasselsudden - 24 december 2011 19:03

Hej !

Jag håller på att fira julafton som alla andra ! Har bytt blogg för min andra bloggportal var verkligen värdelös ! Men jag har inte fattat riktigt hur man fixar med design osv här än men det kommer med tiden hoppas det är ok för er haha   Hoppas er julafton har varit lika bra som min med god mat & massa fina julklappar  

Jag vet inte om ni läst min press annars tänkte jag skriva lite om mig själv snabbt hihi !

Jag är en tjej som går i skolan & vissa dagar jobbar jag som bokerska på Bluetech Generation ! Bokar in Pro aqua visningar ! Kommer berätta mer om det i något annat inlägg hihi

På min fritid är jag med mina vänner , festar , shoppar & pluggar !

Om ni undrar något är det bara att fråga  

Haha gillar verkligen att man har så många smile gubbar att välja på här hihi

Nu får ha en fortsatt trevlig jul !

NYÅRSAFTON OM 1 VECKA !!!  

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jobbar som säljare på Optimus wave :) En kul tjej som försöker se det mesta positivt :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards