Alla inlägg under juli 2013

Av trasselsudden - 30 juli 2013 16:38

Sitter och äter glass <3 blåbärs sorbe och choklad glass !!! Så underbart gott ;)
Pusss

Av trasselsudden - 29 juli 2013 16:01

Idag har jag varit på optimus wave kontoret för det har varit möte för alla oss säljare :) ska ut och jobba strax ska bara tanka! Finns nästan inget tråkigare än att tanka haha :P hoppas ni har en bra måndag ;D
Pusss

Av trasselsudden - 25 juli 2013 20:21

Är fortfarande lite nere efter förlusten igår mot Tyskland :( riktigt tråkigt att vi inte vann och kom till final :( men men finns inget att göra nu! Telefon möte med optimus wave imorgon :D alltid skoj på något vis haha ;)
Pusss

Av trasselsudden - 24 juli 2013 21:12

Men neeeeeeeeeeej ! Vi ligger uuuunder !!!!! Ååååååh kom igen nu Sverige !!!!!! #komigensverige
Pusss

Av trasselsudden - 23 juli 2013 22:11

Är så taggad för matchen imorgon :D håller alla tummar i världen !!! Leadsen är inne hos optimus wave så nu ska jag softa innan det är dax att sova :)
Pusss


Haha söt bild :)

Av trasselsudden - 22 juli 2013 21:08

Började dagen på optimus wave med kollegor osv :) har även solat och snackat fotboll haha ;) jag älskar sport som ni kanske har märkt ;) på onsdag gäller det !! Hoppas ni alla håller tummarna för gult och blått :D !
Pusss #fotboll #vi #ska #vinna #hela #skiten ;)

Av trasselsudden - 21 juli 2013 13:16

Just nu gör jag som många andra och solar ! Kl 15.00 ska jag se på fotboll !!! Viktig match som jag hoppas vi vinner!!! Måndags möte på optimus wave imorgon :D Hoppas som sagt verkligen vi vinner idag! KOM IGEN SVERIGE !!! #fotbolldamer #fotboll #viktigmatch
Pusss

Av trasselsudden - 20 juli 2013 16:55

haha optimus wave och optimus prime ?! Vet ni vem optimus prime är ;D Det är han snälla i transformers filmerna haha :D
Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards