Alla inlägg under april 2013

Av trasselsudden - 29 april 2013 11:15

Är på blueAB NU för det är måndags möte :P Ska iväg och jobba senare också i eftermiddag :P Vi ska om lite mindre än 1timme äta lunch här! Längtar då jag hoppade över frukosten imorse (a)!
Pusss

Av trasselsudden - 27 april 2013 11:44

Snart dax att sticka iväg och jobba :)! Men först inom en snabbis på blueAB sen iväg på demo :) hoppas på en fantastisk dag ;)
Pusss

Av trasselsudden - 26 april 2013 22:38

Fredags mys var det här ja ;D
Pusss

Av trasselsudden - 25 april 2013 21:41

Jaaaa imorgon är det fredag ! Fredags mys och helgen väntar ;) BlueAB har radiomöte imorgon så ser fram emot bra nya tips ;D Snart är det valborg också!!! Vad händer då?!
Pusss

Av trasselsudden - 24 april 2013 22:41

Ikväll blev det att skriva in leadsen fort som f*n till BlueAb och sen var det fotboll och kan bara säga hahahahahhahahahahahahahaha   Spanien har inte mycket att komma med ! Tyskland kör över dom hahahhahahahaha ! 

 

Av trasselsudden - 23 april 2013 21:30

Jag sitter och kollar på CL! Min sista demo idag blev ombokad så då han jag kolla på fotbollen :) Jag gillar fotboll!! Grymt bra stämning :D !! Vilket lag vill ni vinner ;)? Tyskarna eller spanjorerna ;)?
Pusss

Av trasselsudden - 22 april 2013 18:40

Måndags mötet på blueAB var riktigt bra idag så nu är man motiverad för veckan som väntar ;) Nu ska jag se om jag orkar laga middag! Det är ju bara såååååå tråkigt ! Men är ju hungrig :( :S ! Haha ;)
Pusss

Av trasselsudden - 21 april 2013 21:39

Ligger i soffan och segar ;) skönt efter en mycket bra SAP helg :D imorgon är det stormöte på blueAB så tidigt i sängen ikväll! Men först ska jag bara ligga här och kolla på tv i lugn och ro ;)
Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards