Alla inlägg under juli 2012

Av trasselsudden - 30 juli 2012 20:36

Var på bluetech generation innan idag :D det var ju måndags möte !! Men detta måste ju vara ett skämt ?! VAR är alla mina bilder här på bloggen ?!?! Ser ju ingen ?! Men men ska lösa det problemet nån dag ;) puss på eeeeer <3

Av trasselsudden - 29 juli 2012 21:03

Japp imorgon är dax igen för måndags möte på bluetech generation :) har jobbat hela dagen idag och jag har sålt :D :D !! Va har ni gjort idag :)? Pusspuss

Av trasselsudden - 28 juli 2012 11:54

Sitter här och käkar lite :) ska snart köra, först inom bluetech generation och sen ut på demo :) wooohoo den här dagen kmr bli kanon !! Puuusss

Av trasselsudden - 26 juli 2012 09:29

Sitter här och skriver in leads till bluetech generation när jag får världens flashback när jag ser ett namn på listan ! En mycket gammal vän till mig :) oj vilka minnen vi har tsm ! Ska skriva klart detta sen ut en stund i solen :) vad ska ni göra idag? Pusspuss

Av trasselsudden - 25 juli 2012 22:51

Jag tror det är fredag imorgon hela tiden ?! Haha xD inte riktigt tyvärr :P då hade det varit tele möte med bluetech generation men det är ju faktiskt bara torsdag imorgon :) Pusspuss

Av trasselsudden - 24 juli 2012 23:13

Har höga förväntningar på den här appen iom det tog typ 200 år för den att komma :D! Va nyss inom bluetech generation och hämtade en ny maskin hihi ;) nu blir det att skriva in leads ! Pusspuss

Av trasselsudden - 24 juli 2012 22:56

Har höga förväntningar på den här appen iom det tog typ 200 år för den att komma :D! Va nyss inom bluetech generation och hämtade en ny maskin hihi ;) nu blir det att skriva in leads ! Pusspuss

Av trasselsudden - 24 juli 2012 22:53

Har höga förväntningar på den här appen iom det tog typ 200 år för den att komma :D! Va nyss inom bluetech generation och hämtade en ny maskin hihi ;) nu blir det att skriva in leads ! Pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards