Alla inlägg under maj 2013

Av trasselsudden - 30 maj 2013 23:16

Blir att sova tidigt för min del idag  Optimus wave har radio möte imorgon förmiddag och då måste jag vara vaken och inte trött ! SÅ nu loggar jag ut för dagen ;D
Pusss

Av trasselsudden - 29 maj 2013 21:10

Fööörst åt jag en god frukost idag sen åkte jag till optimus wave :D Hämtade en ny maskin sen blev det jobb hela dagen och nu ikväll har jag BAKAT :D   1-0 till mig   

Pusss

 

Av trasselsudden - 28 maj 2013 22:42

Woooohooooooooooo! Har sålt en maskin idag men hämtar en ny maskin på optimus wave imorgon förmiddag :) Wiiiiiie nu ska jag sova gott :) SUPER trevliga familjer har jag varit hos idag :) Nu ska jag sova !
Pusss

Av trasselsudden - 27 maj 2013 22:44

Fick en fråga om jag alltid är glad ? Haha många som tycker jag alltid skojar och är positiv men så klart kan även ag ha dåliga dagar men skulle ALDRIG låta det gå ut över någon annan   Att vara glad gör livet så mycket roligare och jag gillar att få folk att skratta   Mötet på Optimus wave var bra idag ! Mitt återbesök som jag också hade idag gick också bra :D ! Hur har er måndag varit ?

Pusss

 

Av trasselsudden - 26 maj 2013 22:19

Imorgon är det möte på optimus wave :D woohoooo det är alltid kul ;D Tagga måndag !!!
Pusss

Av trasselsudden - 25 maj 2013 21:55

Var göööööör ni??? Jag har precis skickat iväg dagens sista leads till optimus wave och ska slänga mig på soffan nu :)
Pusss

Av trasselsudden - 25 maj 2013 21:55

Var göööööör ni??? Jag har precis skickat iväg dagens sista leads till optimus wave och ska slänga mig på soffan nu :)
Pusss

Av trasselsudden - 23 maj 2013 11:42

Heeej på er alla där ute ! Jag sitter och ska äta frukost / lunch nu hade jag tänkt innan jag ska ut och jobba ! Redan torsdag   Imorgon är det lets dance och det är ju så sjukt spännande vem som får vara kvar !!!  Hoppas det blir Oscar och Marco i finalen nästa vecka   

Pusss

 

Ovido - Quiz & Flashcards