Alla inlägg under juni 2013

Av trasselsudden - 27 juni 2013 23:27

Min feta stil funka :D Bra app ;) Försökte blogga lite innan när jag var på optimus wave och väntade på min demo men det gick inte att blogga då :( men nuuuuu så ;D Sängen kallar nu! Godnaaaatt
Pusss !

Av trasselsudden - 26 juni 2013 23:20

wow idag har jag haft besöks rekord här på bloggen :D Tack alla söta läsare :D gamla som nya ;D Jag ligger i sängen och ska sova :) hoppas den här texten blir i FET stil ( testar appens skills haha ) !

Pusss

Av trasselsudden - 25 juni 2013 21:19

Sååååå dääär jaaaa ! Dagens leads skickade till optimus wave så nu är jag ledig ! Hmm what to do? Öppna en chips påse och lägga sig på soffan låter lockande   

Pusss

 

Av trasselsudden - 24 juni 2013 23:31

Fick en fråga av er läsare om jag inte kunde länka till Optimus wave hemsidan och visst kan jag det :) Klicka bara HÄR så kommer ni till hemsidan där ni kan läsa om städmaskinen som jag demonstrerar bland annat   Idag efter måndags mötet åt jag den godaste kladdkakan jag någonsin har ätit   Glömde att fråga om den var bakad hemma eller den var köpt fördig !? GOD var den i alla fall     

Pusss

 

Av trasselsudden - 23 juni 2013 21:18

 GÄSSSSSSSSSSSSSSSSp jag är typ jätte trött men kan inte sova redan för då lär jag inte vakna i tid utan för tidigt och det pallar jag inte !? Måndags möte på optimus wave imorgon tjoohoooo ;D Nä måste hålla mig vaken ett liiitet tag till innan jag kan få nanna kudden :)

Pusss

 














Av trasselsudden - 22 juni 2013 20:17

Hej men alltså vilket midsommar firande det blev igår :D Helt galet ! Men drack knappt inget så idag mår jag prima :) Har även varit och jobbat och varit en sväng på optimus wave :D vad ska ni göra ikväll :)?
Pusss

Av trasselsudden - 20 juni 2013 10:57

 

Jag är absolut inget proffs på att göra pannkakor men goda blir dom haha ;) Har skickat in lite leads som jag glömt ( OPS !) till Optimus wave och nu äter jag mina pannkakor :D Ska ut och jobba i eftermiddag sen ska jag och några vänner åka och handla inför midsommar imorgon (Y)

Pusss

Av trasselsudden - 19 juni 2013 22:49

Onsdags kväll idag =
Glass
Läsk
Chips
Godis
Film
& trevligt sällskap ;) Olalaaaa ;D
Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards