Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Klart jag kan det :D !

Av trasselsudden - 24 juni 2013 23:31

Fick en fråga av er läsare om jag inte kunde länka till Optimus wave hemsidan och visst kan jag det :) Klicka bara HÄR så kommer ni till hemsidan där ni kan läsa om städmaskinen som jag demonstrerar bland annat   Idag efter måndags mötet åt jag den godaste kladdkakan jag någonsin har ätit   Glömde att fråga om den var bakad hemma eller den var köpt fördig !? GOD var den i alla fall     

Pusss

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av trasselsudden - 15 augusti 2013 21:50


Hur gött var det inte att vi vann igår mot Norge fast det bara var en träningsmatch :D? Vi är bäst bäst bäst! Pusss ...

Av trasselsudden - 14 augusti 2013 21:23


Ja då va dagens leads skickade till optimus wave :) vad ska jag nu göra?! Kanske kolla en film innan det är tid att sova :D ? Hmm lutar åt det ;) Ser ni på fotbollen ????? Pusss ...

Av trasselsudden - 13 augusti 2013 10:09


Äter frukost och kollar på tv :D myyyyyys ;P ska ut och jobba sen hihi :) blir kanske en kopp kaffe på optimus wave i eftermiddag mellan demosen :) ha en bra tisdag ! Pusss ...

Av trasselsudden - 12 augusti 2013 22:44


Haha är alltid trött på måndags kvällar! Mötet på optimus wave va super bra :D kul att träffa alla :) nä nu går mina ögon i kors! Hahaha soooova nuuuu :) Pusss ...

Av trasselsudden - 11 augusti 2013 21:42


imorgon är det måndags möte på optimus wave och nu är det tjockis söndags kväll :D ! Pusss ...

Ovido - Quiz & Flashcards