Alla inlägg under februari 2013

Av trasselsudden - 27 februari 2013 23:25

Precis ! Leadsen är skickade till blueTG så nu ska jag göra mig redo för sängen se reprisen av mästerkockarna :)
Pusssas

Av trasselsudden - 26 februari 2013 11:16

Det blir väl en ok outfit inför fredag? Jeans: funkar alltid ! Blus: alltid snyggt ! Kofta: varmt och trendigt! Japp än så länge kör jag på det ;D ska snart iväg och jobba ! Tänkte betala räkningar innan så har man det gjort :) vad ska ni hitta på idag?
Pusss

Av trasselsudden - 25 februari 2013 20:07

Kanon bra måndags möte som vanligt på mitt jobb ! Bluetg levererar ;D Ska på tjej middag på fredag och jag vet inte vad jag ska ha på mig? Dagens i landsproblem haha ;) Kom gärna med förslag :D Jag ska även baka någon god kaka eller tårta men frågan är vaaaad för någon!? Slutar nog med att det är jag som kommer med vin och någonan får fixa kaka :P hahaha

Pusss

 

Av trasselsudden - 24 februari 2013 23:15

Wiiiiiiiiiie ! Har nyss sålt en maskin ! Så jag ska INTE till bluetg idag ;) Ska ju dit imorgon i och med det är möte och då ska hämta en ny maskin ! Tropical island lalallalaaaaa       

Puss

 

Av trasselsudden - 23 februari 2013 12:05

BlueTG har just nu SAP helg så snart ska jag iväg på mitt egenbok :D kolla melodifestivalen ikväll :D
Puss

Av trasselsudden - 21 februari 2013 17:59

Heejsvej!
Ja så har min dag sett ut! Var först på blueTG och sen stack jag ut och jobbade och nu ligger ja på soffan och funderar på vad jag ska göra för mat? Chili concarne kanske :D?
Pusss

Av trasselsudden - 20 februari 2013 23:13

JAAA jag sålde en maskin idag så fick köra raka vägen till bluetg och hämta en ny    Hihihi super glad ! Ska snart gå in på mailen och se hur många bokningar jag har imorgon   

Pusss

 

Av trasselsudden - 19 februari 2013 23:14

 

Hahha måste bara berätta vad jag åt till middag (a) En bakadpotatis med BACON röra ! Så otroligt gott ! Maten bara smälte i munnen   Är klar med leads osv till bluetg och ska snart gå och lägga mig ! Nya tag imorgon ;D Pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards