Alla inlägg under april 2012

Av trasselsudden - 30 april 2012 09:15

Hej ! Jag bloggar på min mobil KRYSS I TAKET det funkar haha ;) Är iaf just nu på bluetech Generation för det är måndags möte :) Vet inte vad som händer ikväll? Ska jobba först sen får jag se om jag pallar att gå ut annars är jag bara hemma och myser ;) hade bäst ! Pusss

Av trasselsudden - 29 april 2012 18:51

Japp jag tycker Bluetech Generation är bäst och det får jag tycka hur mycket jag vill :P Är btw riktigt besviken på en så kallad "vän " ! Hur kul är det när man inser att en av sina bästa vänner är typ mega falsk ? Inte alls kul :( Men imorgon är det valborg och det ska firas :D

 

Av trasselsudden - 25 april 2012 23:00

 

Hej och som sagt förlåt men ibland lever min blogg ett eget liv tydligen ! Jag kunde inte logga in igår tex och skriva !? SAY WHAT !? Men idag gick det :D Så förlåt för ja ej blogga igår (a) ! HIhihihi idag har jag jobbat som bara den och har fått in massor med leads ;D woohooo hoppas jag är en av dom på Bluetech Generation som har flest leads ;) Jo att jag har marängsvish på bild är för en av mina söta kunder som jag var hos idag bjöd mig på det :D tack så mycket kära ni <3 NU ska jag sova iaf ! Hade bäst !
Pusspuss

Av trasselsudden - 20 april 2012 21:19

Haaaj !

Sitter som sagt just nu och jobbar på Bluetech Generation :) Vi har så kul hahahahahah vi sitter mest och skrattar och givetvis jobbar hihi :) En riktigt rolig fredag :D Jag spelar in Lets Dance så när jag kommer hem ikväll ska jag kolla på det hihi ! Vad hittar ni på en fredag som denna :D ??????


PUUUUUUUUUUSSSAR

Av trasselsudden - 18 april 2012 21:43

Bed time :) Godnatt !! <333

Av trasselsudden - 17 april 2012 17:23

Hallå ja !

Hur är det med er idag ? Själv så är det bara bra ! Ville bara berätta att jag är bäst & jag älskar mina kollegor på Bluetech Generation <3

Av trasselsudden - 16 april 2012 20:35

PRECIS så har min dag varit ;D Först var jag på måndags möte på Bluetech Generation sen åkte jag på ett återbesök och det gick kanon bra  :D Sen mötte jag upp en vän jag inte träffat på hur länge som hellst och tog en goooo fika :D Kaffe latte + kaka MUMS ! Nu sitter jag här och skriver in leads (a) Duktig jag är ;D

Puuussss<3

Av trasselsudden - 15 april 2012 21:50

Haaaaaaaaaaaaaaaaj !  

Imorgon är det måndags möte på Bluetech Generation woooooohoooooooo   Vad ska ni göra imorgon :D? Själv ska jag på möte sen återbesök sen en goooooooo fika sen får vi se vad som händer ;D

Hade bääääääst folket !


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS   

Presentation


Jobbar som säljare på Optimus wave :) En kul tjej som försöker se det mesta positivt :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards