Alla inlägg under maj 2012

Av trasselsudden - 30 maj 2012 09:05

Ja shit som tiden går :O På fredag är det 1 juni redan ! Kan knappt fatta det !!!Har det redan gått 5 månader på året !? Känns som typ 3 ? Aja tiden bara rinner iväg ! Själv vakna man nyss haha jag tom drömde om Bluetech generation inatt xD Drömde att hela kontoret hade målats lila HAHAHA ;D ! Har en del demos idag :) SKOOOOJ :D ! Så nu ska jag slänga mig i duschen och sen käka frukost :) !

PUUUSSSSSSSSSS

 

Av trasselsudden - 29 maj 2012 18:59

Visst vår Loreen var bäst :) Typ ALLA snacka om det på Bluetech Generation igår haha ;D Men asså cyperns låt är ju riktigt party :D:D:D Måste säga att jag gillar den ;) Hoppas man hör den på krogen snart :D !

Av trasselsudden - 28 maj 2012 15:56

Halloj i stugan !

Innan var det möte på Bluetech Generation :D SKIT BRA som vanligt ! Love my job <3<3 Jaha vad har ni gjort idag då? Själv så ska man snart cykla till kiosken och handla glass annars dör jag haha ;) Är sååå sugen på glass ! Så nu måste jag sticka :P

Puss puss på er !!   

Av trasselsudden - 27 maj 2012 18:31

Jaaa det är alltid lika kul med möte på Bluetech Generation AB :D Händer alltid något kul haha ;) Vad ska ni hitta på imorgon? Skolan ? JObb? Skolka? Sola ? Shoppa ? :D ?


Pusspusssssssssss

Nu ska jag äta jordgubbar :) !

 

Av trasselsudden - 26 maj 2012 17:53

Haha jag har slått vad med några kollegor på Bluetech Generation om vem som vinner ikväll ;) Hoppas verkligen europa vet hur man röstar för Loreen MÅSTE vinna xD HAHA

Vem tror ni vinner ikväll btw :)?

Puuuuussssssssssssssssss

Av trasselsudden - 24 maj 2012 13:41

Ja herregud vad solen steker i vårt avlånga land :) härligt ! Imorgon när bluetech generation har tele möte kan man sitta ute och äta frukost / sola :D!! Wiiihooo så underbart <33333

Av trasselsudden - 20 maj 2012 19:41

Tjaaaooo!

Imorgon bär det av till Bluetech Generation för måndags möte wiihiiiiiie :D:D:D:D:D NÄ nu ska jag kolla lite på TV ! Gör typ aldrig det men NU ska jag göra det om det finns något kul att kolla på vill säga :)

Pusspussspuuuuuuuuuuuuuussss på er <3<3<33<<3<33<333

Av trasselsudden - 19 maj 2012 22:22

Tro det eller ej men jag är på en fest för en gångskull! As trevligt är det :D!!! Har inte demo föränns på em :) ska inom Bluetech Generation också innan hihi ;P nä nu ska ja festa vidare !Pussss pusssss

Ovido - Quiz & Flashcards