Alla inlägg under maj 2012

Av trasselsudden - 9 maj 2012 20:16

Haha har ni sett programmet " min pappa är bättre än din pappa"?! Haha så sura ungarna blir när dom förlorar x) !

Av trasselsudden - 8 maj 2012 21:15

Ååååh jag tycker Justin Biebers nya låt ft några random !? är så sjukt nice :D Om ni ej har hört den så LYSSNA på den här nere hehe ;) Idag har jag jobbat :D Vad har ni gjort ? Igår var jag först på måndags möte på Bluetech Generation sen var jag iväg på demos och åter besök :D Vad hittade ni på ? Har ni lyssnat på låten än !? Den är SÅ bra :D:D Älska Justin Bieber <3

Av trasselsudden - 4 maj 2012 08:36

Jaaa jag är uppe tidigt och äter frukost så ja kan lägga mig i sängen sen igen och lyssna på bluetech generations tele möte ;D haha riktigt fredags mys eller :D? Har en demo senare i eftermiddag så ska ta mig en lång mys morgon idag ;) va ska ni hitta på idag ? Pussa

Av trasselsudden - 3 maj 2012 13:15

Tjaa :)

Just nu sitter jag på Bluetech Generation och dricker varm choklad :D Mumsigt värre ;D Vad tycker ni är godast att dricka ? INGEN sprit utan alkohol fria drycker :) Tell me ;D Btw nu ska jag dricka upp chokladen sen stick på demo :D

Pusss heeeeeej !


 

Av trasselsudden - 2 maj 2012 20:50

Heeejsan folket :)

Min dag började med att äta en stor FET frukost sen var det tele möte med Bästa Bluetech Generation :) OTROLIGT bra möte :O Wooohhh så pepp man blev ! Bästa på länge :D Heheheh ;) Sen har jag varit och jobbat :) Har tyvärr inte mer att skriva idag :( Har kanske något intressant imorgon ;)

Puuuusssssssspuuussssss

Ovido - Quiz & Flashcards