Alla inlägg under november 2012

Av trasselsudden - 29 november 2012 15:37

Whats up party people ;D? Fredag imorgon :D BlueTG radio sen ut och jobba sen blir det fredags mys på kvällen med X faktor osv :) Ska bli mycket spännande att se vem som åker ut imorgon :P

Puusssspuss

 

Av trasselsudden - 28 november 2012 14:08

Tidsinställt inlägg för just nu är jag ute och jobbar ;P Pusspuss!

Av trasselsudden - 27 november 2012 18:36

Heeejsan :D

Idag har jag inte ont i huvudet längre :) Yey (Y) Igår hade jag jätte ont i huvudet efter BlueTG mötet :( Själv mötet var kanon som vanligt men tror jag hade druckit för lite igår därför jag hade så ont i huvudet ! Men idag mår jag prima ;) Ska ut på demo vid 20.00 så nu ska jag lyssna på musik och tagga till och äta lite pizza :D

Puuussssss

 

Av trasselsudden - 27 november 2012 00:06

Ajaj har ont i huvudet :((

Av trasselsudden - 25 november 2012 16:21

Ja det är ju måndag imorgon så då ska man till blueTG ! Haha tycker det är synd att man inte kan använda smile gubbarna som man har här på datorn när man mobil bloggar   Dom är ju så roliga    Eller ni kanske mest tycker dom är störiga   Haha jag gillar dom i alla fall ! Tyckte ni det var rätt som åkte ut i fredes btw ????

Pussar  

 

Av trasselsudden - 23 november 2012 18:12

Hallo !

Åååh så bra det var :D Skrev om BlueTG radio möte innan idag men det kom tydligen inte upp hmm? Jaja :) Skriver ju det nu haha ;) Jaha vad har ni får er en fredag som denna ? Jag ska på demo kl 20.00 så jag spelar in x faktor :P Vem tror ni kommer vinna ? :)

Pusspusss

 

Av trasselsudden - 22 november 2012 15:22

 

Blöööö var hons tandläkaren innan idag men det såg fint ut ;D Så åkte direkt till BlueTG ist efter och nu är jag här ! Ska va här till jag har demo hade jag tänkt :P vad gör ni idag????

Puuuuuussssssss

Av trasselsudden - 21 november 2012 15:50

Hej !
Hahaha har fått ett beroende ! Äter rödbetor på mackan hela tiden ?! Jaja lär säkert inte vara så länge hoppas jag haha ;) ska på demo 16.45 :) woohoo :D BlueTG kontrollern ringde mig nyss och kolla om jag är på G och det är jag ;D puuuusssar !

Ovido - Quiz & Flashcards