Alla inlägg under januari 2013

Av trasselsudden - 31 januari 2013 17:38

Jaaaa såg att bilden kom upp från appen igår   Kul ! Imorgon är det telefon möte med bluetg på förmiddagen sen ska jag ut och jobba    Sen får vi se vad som händer på kvällen hihi   
Pusss

 
Cola hihihihi

Av trasselsudden - 30 januari 2013 14:55

Ska bara se om det går att ladda upp bilder via appen :P

Av trasselsudden - 29 januari 2013 15:56

Hej hej hemskt mycket hej !
Sitter just nu i bilen och dricker varm choklad och äter en god hemma gjord baguette :D Ska snart ringa blueTG kontrollern och säga att jag kommer lite tidigare på nästa demo :) ska självklart ringa mina kunder och fråga först så det är ok :) vad hittar ni på med mina läsare :P?
Pussochkram

Av trasselsudden - 28 januari 2013 23:36

Sitter och väntar på schemat så har det redan kommit men jag har inte märkt det   Hahaha !

Av trasselsudden - 27 januari 2013 20:15

Haha jag hade helt glömt att det är måndag(!?) imorgon och då är det ju möte på bluetg :) Veckan har gott så fort så jag har inte hunnit med i min hjärna haha   Vad gör ni då? Jäg sitter och trycker i mig marabou choklad :) GOTT ÄR DET  

 

Av trasselsudden - 24 januari 2013 19:22

 

Jag tycker VERKLIGEN att färgstarkt hår är riktigt snyggt ;O Är jag konstig som tycker det!? Äh topparna kan man ju färga ? Det är ju inte så farligt    

Pussss

Av trasselsudden - 23 januari 2013 22:26

IDAG har varit en bra dag   Jag har sålt en städmaskin och hämtat en ny på bluetg och nu dricker jag vin ! Jag menar det är ju lill lördag ;D ! Missade sveriges mästerkock innan men spelade in det så ska se det nu     

Pussoch kjam

  

 

Av trasselsudden - 22 januari 2013 21:25

  

Var och åt köttbullar på ikea tidigare idag ! Har damp på bloggen idag.... den gör inte som jag vill    

 

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards