Alla inlägg under januari 2013

Av trasselsudden - 21 januari 2013 22:52

Oj idag är jag trött ! Vet inte riktigt varför heller !? Men mötet på bluetg var i allafall givande och peppande :) Borsta tänderna sen kommer John Blund   

Puuussss

 

Av trasselsudden - 20 januari 2013 21:46

Baaaaah! Är hungrig men orkar inte gå och hämta något haha ! Imorgon är det måndags möte på blueTG :) tjoohjoo :D Nä måste hämta något att äta ! *jobbigt* haha ;P
Pussochkram

Av trasselsudden - 19 januari 2013 21:13

Haha sitter och kollar på ice age :P sjukt rolig film ;D älskar dom filmerna !! När den är slut ska jag skriva in leads till blueTG :) puuuussss

Av trasselsudden - 16 januari 2013 13:07

Förlåt om jag använder roliga gubbar för mycket   Men jag tycker dom är riktigt roliga HAHA  Synd inte fler bloggar har det ! Jag sitter just nu och fikar på EH ( Espresso House ). Gott att få något varmt i sig   Kontrollern från Bluetg lär nog ringa snart och kolla så jag har koll på läget ;) Och det har jag så klart :D Mm hoppas muffinsen är goda idag :D Dom ser suuuuper goda ut :)

Pusspusss

 

Av trasselsudden - 15 januari 2013 14:11

Jag bara undrar om det verkligen är modernt att ha typ knall neon rosa hår eller typ , turkos , blått , GULT , orange , lila osv osv !? Vad tycker ni om detta ???

HISS? Eller fete DISS !?

 
Ja menar hennes hår är rätt fint :) Bilden är från google !

Av trasselsudden - 14 januari 2013 13:13

HElloooo

Jag hoppas att jag hinner efter bluetg mötet att köra och köpa någon god choklad kaka eller bakelse innan jag ska iväg och jobba ! Ja ni vet när man blir sådär SUPER sugen på choklad bara sådär !? SÅ är jag nuuuu ! Nam nam vill ha choklad   

 

Av trasselsudden - 13 januari 2013 21:47

Kollar på Im a legend på kanal 7 ! Dom brukar ha rätt bra filmer där eller :D? Imorgon är det måndags möte på BlueTG sen ska jag ut och jobba :) Tropical tropical tropical siland   

Pussselipusspuss!

 

Av trasselsudden - 12 januari 2013 18:09

 

Hahaha satt och diskuterade med en kollega på bluetg om händelsen kring Justin Bieber ! Att hans fans skär sig osv bara för han har rökt? Haha omg jaaaaa Justin tänk på vad du gör ;)

Puss och kram !

Ovido - Quiz & Flashcards