Alla inlägg under januari 2013

Av trasselsudden - 10 januari 2013 12:35

Hejsan !
Ska snart in på en demonstration, var inom blueTG innan :) sitter i bilen och käkar en baguette och äter choklad samt dricker kaffe :D ska strax gå in :) ha en super dag !
Pusspuss

Av trasselsudden - 9 januari 2013 22:53

Hejsan !
Alla verkar skriva om musik idag så då gör jag också det ;) Jag har inte tröttnat på den här låten än :P Haha fast den är rätt ut tjatad :) Skickade in leadsen nyss till bluetg om ni vill veta ? Hihi lyssna på låten den är braaaaaaaaaaa !

Pöss

 

Av trasselsudden - 8 januari 2013 22:56

NU ska jag sova efter att ha skrivit in x antal leads til bluetg ! Hehe hoppas på mycket jobb i veckan ;D Vill btw ha ett par easytone skor !!!

Puuuusssas

  

 

Av trasselsudden - 7 januari 2013 23:09

Hellooooo :)

Först åt jag en FET frukost ! Sen åkte jag på ett out standing möte på bluetg och när det var slut blev det en runda på stan för lite shopping :D Ikväll åtjag pasta till middag ! Pasta carbonara för att vara exakt ! Köpte även vin på systemet tidigare idag som ska drickas i helgen ;P   Det var min dag det ! Hur såg din ut :)?

Puuussas  

 

Av trasselsudden - 1 januari 2013 22:18

Chaaa !

Bakis`? DET var jag tidigare idag..! Tur det är jobb imorgon och inte idag haha :) Jaha nu är det 2013 ? Målet just nu är att komma med på bluetg resan sen vet jag inte :P Sätter upp något nytt må efter jag klarat det ;D Har ni några mål :)?

Pusspusspusss

 

Ovido - Quiz & Flashcards