Alla inlägg under juni 2012

Av trasselsudden - 28 juni 2012 17:42

Ja just nu är jag på Bluetech Generation och dricker kaffe ;) Riktigt gott och trevligt ;) Vad gör ni då ;)?

 

Av trasselsudden - 27 juni 2012 17:29

Bara jag som tycker R kelly är snygg? Någon som vet om han är singel? HAHA skojja ;) Känns som det är fredag imon !? Men det är ju bara torsdag ! Jag kommer säkert tro att det är tele möte med bluetech generation lätt lurad som jag är haha :P Nä ska försöka komma ihåg att det är ONSDAG idag och inte TORSDAG !

Pussar på er <3

Av trasselsudden - 26 juni 2012 17:42

 

SER NI SÅ VACKER KLÄNNING !? JAG DÖR JAG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BAL IGEN ;O ! Hoppas Bluetech Generation har bal någon gång haha xD Eller iof så kan jag ha på den på vår julfest för då är det ju maskerad så kan jag vara prinsessa :D? Wiiiie bra ide ;) Visst är den vacker :'D?

PUUUUSSSS <333

Av trasselsudden - 25 juni 2012 18:39

 

Chaaa ! Fick en fråga innan om jag var säljare på Bluetech Generation och ja det stämmer :D Jag är ute hos kunder och demonstrerar denna fantastiska städmaskin :)) Idag har det varit måndags möte ;D Alltid skojsigt hihi :) Sen har jag gjort en demo och just nu sitter jag och skriver in leads och väntar på att kl ska bli 19.30 så man kan kolla på "Halv 8 hos mig " på tv :D Pallar inte kolla fotbolls em idag ! Va ska ni hitta på ikväll :)?

 

Kyss !

 

 

Av trasselsudden - 24 juni 2012 10:49

 

Haha OMG vad tycker ni om dom här naglarna :O Riktigt coola tycker jag iaf :D Måste tagit långtid att fixa dom eller !? Jag måste måla mina naglar men vet inte vilken färg :S Jätte svårt att veta ju :( Så om ni har förslag så skriv gärna :D Jag gillar mest ljusa färger :) Imorgon är det dax att åka till Bluetech Generation iaf ;D Om man inte redan ska dit idag ;) Time will tell hihi :)

Puss på er <3

Av trasselsudden - 23 juni 2012 21:48

HEJ :D
Glömde ju att skriva glad midsommar igår haha så gör det idag ist :) Va även inom Bluetech Generation idag och sa glad midsommar till mina underbara kollegor :) ! Men det här med tårta ? Vi åt jordgubbs tårta igår och OMG det var så gott så ni anar inte :O Bästa ever !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Vad tycker ni om hans tatueringar ;) Rätt sexig eller hur hehe :P Har en vän på Bluetech Generation som planerar att göra typ en sån tatuering :) Visst är den snygg ?

Pusspusssss

Av trasselsudden - 21 juni 2012 19:07

Heeej !

Tidigare idag var det telefon möte med Bluetech Generation :D Och ja det var lika bra som vanligt ;) Imorgon är det midsommar och jag är otroligt pepp ska ni veta :D Ska festa loss ;) Vad ska ni göra :D?

 

Av trasselsudden - 20 juni 2012 17:43

Helt underbart väder :D:D:D wiiiiiie äntligen lite sommar ! :):):)

Ovido - Quiz & Flashcards