Alla inlägg under februari 2012

Av trasselsudden - 23 februari 2012 16:30

Det är dax att sticka till Bluetech Generation & jobba precis exakt NU    

Av trasselsudden - 22 februari 2012 13:13

Tjooheeej !

Nu ska jag göra glass ! Tänkte den skulle vara klar till jag kom hem från Bluetech Generation ikväll men kom på sen att den måste stelna i 24 timmar :( Buuhuu vad segt... -.- !

Men men nu ska jag cykla & handla sen  göra min älskade glass :D:D:D !


 

Av trasselsudden - 21 februari 2012 12:42

Asså alla , precis ALLA snackar om den här låten !? Visst den är bra men inte SÅ bra ? Hmm LITEEEE överdrift kanske lixom typ? kväll ska jag till Bluetech Generation :D Weehoo !

Har ni hört låten btw ? Jaja har ni inte gjort det så är den HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR !


Av trasselsudden - 18 februari 2012 12:44

 

Rosa pantern är min favorit drink :)

Vilken är din ?

Av trasselsudden - 17 februari 2012 12:04

 

Såååååå gott vi ska käka bakpotatis nu på lunchen :D:D:D:D Gott !

Är seriöst SVIN hungrig !!! Baaah ge mig mat nu haha ;)

Ikväll ska jag jobba på bluetech generation :D Sen hem & kolla the voice ;)

Vad ska ni hitta på ikväll ?

Pusspuss

Av trasselsudden - 15 februari 2012 22:26

HAHHAHAHAH man kan säga vad man vill om min humor hahahha men ja äääääälskar bamse låten    Sjukt bra är den xD Är lite trött ! Har nyss kommit hem från Bluetech Generation & vi har haft så kul ikväll när vi har jobbat & vi har skrattat hahahahaha ! Aaa jag är nog lite över trött så nu ska jag sova så kan ni lyssna på bamse låten ;D

PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSS

Allmänt
Av trasselsudden - 14 februari 2012 17:06

Asså OMG vad alla över kryddar denna dag    Okej vi har fattat att alla älskar varandra och blabla bla men man ska faktiskt älska varandra alla dagar om året & inte bara idag ok ? Hahah i skolan var det kaoooooooos ! En tjej i min klass satt och böla halva svenska lektionen bara för hon inte fick en ros av sin pojkvän !? HAHA

Jag sitter & äter lite just nu sen ska jag dra till Bluetech Generation   

Hoppas ni får en trevlig kärleks kväll alla !


Pooossssssspossssss


       

Av trasselsudden - 8 februari 2012 14:16

Hej hej jag bloggar från min mobil nu för jag sitter i skolan och har lektioooon ! Ikväll blir det att jobba på bluetech generation med mina favorit tjejer ;D haha vi har alltid kul på jobb :D nähe nu kom vår lärare! Bäst att lägga ner mobilen ! Puuuuussar !

Presentation


Jobbar som säljare på Optimus wave :) En kul tjej som försöker se det mesta positivt :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik