Alla inlägg under december 2012

Av trasselsudden - 29 december 2012 22:42

HEMMMAAAA !

Tjabba har varit på demo men är hemma nu :) Ska skriva in mina leads till BlueTG sen ska jag

också kolla lite på tv som alla andra :P Såg att Omen går på tv idag :O? Frågan är om man VÅGAR se den....  :S? 

PUUUSSSAAAR

 

Av trasselsudden - 27 december 2012 16:55

Hej svej ! Sitter på blueTG och inväntar min demo som jag har 17.30 så ska snart köra :D vad gör ni :P?? Puuusssss

Av trasselsudden - 25 december 2012 22:14

      Slå klackarna i taket så klart       

    Woohoo ha en trevlig kväll !

Av trasselsudden - 23 december 2012 20:00

Vet det är tråkigt när jag mobil bloggar men nu är det dax för uppesittar kväll med Bingolotto :D woohoo ;D
Puss och go jul :)

Av trasselsudden - 21 december 2012 11:14

Sitter i bilen påväg till blueTG julfest :P bra att vara ute i tid ;) kommer bli en fantastisk kväll/natt :D pusssss

Av trasselsudden - 19 december 2012 20:09

JAAAAAAAAAA  ! Då har man handlat alla julklappar   Känns galet skönt och inte behöva tänka på det mera ! Nu kan man tagga inför julfesten med BlueTG på  fredag hehe ;) Ser verkligen fram emot detta :P Men ska jobba som vanligt imorgon :) Ska skriva in dagens leads som jag fått NUUUU !

 

Av trasselsudden - 17 december 2012 11:00

Känns som det är HÖGTID för mig att handla julklappar ! Är på bluetg nu för det är ju möte :) Ska fråga mina kollegor vad dom köpt för julklappar till nära och kära haha ;) pusspuss

 

Av trasselsudden - 16 december 2012 19:30

vackert så fint ! DET kallar jag musik  Bluetg imorgon och måndags möte woohooohohoho :)

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards