Alla inlägg under december 2012

Av trasselsudden - 15 december 2012 15:00

Tjohoo

Sitter här med musik och väntar på att klockan ska ticka på och bli 16.30 för då ska jag på demo :D Ska nog inom bluetg innan demon också ;P Men nu ska jag äta något? Frågan är bara vad :P haha

 
Fiskgratäng kanske ? Går ju snabbt i ugnen :D !

Av trasselsudden - 14 december 2012 09:45

Tjaabbaaa

Snart ska radio mötet med bluetg dra igång och vet ni vad???? IDAG ÄR DET EN VECKA KAVR TILL ÅRETS JULFEST   

Ska bli såååååååå kuuuuuuuuuuuuul !!!
PUSS PÅ ER ALLA   

 

Av trasselsudden - 13 december 2012 11:45

Gick upp skit tidigt för att kolla på lucia på tv imorse! Lätt värt det :) Var riktigt fint ! Nu ska jag äta lite lunch innan jag ska göra mig redo för en dag full med jobb ;) Vad ska ni göra idag ?

 
Ska faktiskt äta lite jul mat  så gott  

Av trasselsudden - 12 december 2012 14:00

Tjaa   

Tur man är tjej så man kan göra 2 saker samtidigt ;) Skriver in leads till bluetg samtidigt som jag lyssnar på musik :D hehe ut och jobba sen  

Pooossar

 

Av trasselsudden - 11 december 2012 09:15

Undrar bara vad ni tycker om tisdagar ? Tycker ni det är en bra eller dålig dag? Är den bättre eller sämre än måndag? Flummig fråga kanske haha :P Själv sitter jag just nu och äter frukost :)

Possposs

 

Av trasselsudden - 10 december 2012 08:30

Heeej !

Idag är det måndag och då ska jag till bluetg på måndags möte :D Kul att träffa alla och min helg har varit riktigt bra ;D Mysigt med advent igår också  

 

Av trasselsudden - 6 december 2012 15:05

Tycker faktiskt det är rätt mysigt med snö. Vad tycker ni :D?

Av trasselsudden - 4 december 2012 21:02

Igår var det måndags möte på blueTG :) idag har jag jobbat hela dagen och orkar inte hämta datorn haha :P men ska göra det strax och skriva in mina leads :) Pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards