Alla inlägg under januari 2012

Av trasselsudden - 31 januari 2012 16:19

tjoooooooohoooo ! 

Snart dax för jobb på Bluetech Generation :D weehooooo ! Jaha vad har ni gjort idag då ? Själv har man varit i skolan & nu är jag hemma & ska käka lite samtidigt som jag kollar på topmodell hihi ska nog söka till Svenska topp modell nästa år för jag är ju sooo damn hot !  Grrrrrrr  

Nä nu ska jag äta så jag kan springa till bussen ;) Blir inte så mycket donken nu , man vill ju inte vara ett fetto till sommaren precis ;O

Puuuusssspussss

Av trasselsudden - 27 januari 2012 11:54

Haaaj !

Nu är jag i skolan & har lunch ! Suger ganska hårt att vi går till kl 3 idag :( buuhuuu typ ! Ikväll ska jag typ bara inom Bluetech Generation en stund sen ska jag & tjejerna ha fredags mys & kolla på the voice :) hihi Vad ska ni hitta på ikväll? Festa ? Mysa?Chilla ? Resa bort till värmen !?

Puuussssas !   

Av trasselsudden - 26 januari 2012 17:05

Jaaaa snart ska jag bege mig mot Bluetech Generation ! Dax för jobb you people know ;) Haha har kommit in i en " engelska " fas ! Vi snackar skit mycket engelska i skolan nu så ja nu gör jag det hemma också haha x) Men det går väl över snart I guess :P Haha ! Hoppas inte jag snackar engelska på jobb bara xD


Ha en fett nice kväll alla :)


Pössss   

Av trasselsudden - 24 januari 2012 14:36

HEEEEEEEEEJ !

Japp ikväll blir det jobb på Bluetech generation som vanlit :) Just nu sitter ja i skolan :) Har faktiskt haft ganska kul i skolan idag :D Musiklektionen spåra verkligen HAHAHAH ! Min klass är rätt kul ibland ;)

Efter skolan ska jag heeeem & äta för det var skit äcklig mat i skolan idag ....!

Vad hittar ni på idag alla där ute i världen ?

 

Btw så är detta en sjukt bra låt !!!


 

Av trasselsudden - 18 januari 2012 20:58

Haj !

Nu har jag jobbat klart för ikväll på Bluetech Generation ! Så nu ska jag plocka ihop mina saker & springa till bussen & låten här nedanför ska spelas hööögt hahahah ;D


Snygg är han ;)

Av trasselsudden - 17 januari 2012 22:03

HAHAHAHAHAHA är det seriöst bara jag som inte har sett Mamma Mia ? Känner mig liiiite efter ska ni veta xD Sitter just nu på bussen påväg hem från Bluetech Generation :P Har jooooobbat ! Haha dagens diskution var att jag inte har sett Mamma Mia hahahah ! Jaaa jag ska ta mig tiden i helgen & se den jag lovar x)

Ser det konstigt ut är det för jag bloggar från mobilen :P

Pusspuss

Av trasselsudden - 16 januari 2012 20:00

 Tjoohoo   

Sitter just nu på Bluetech Generation & bokar för fulla muggar :P Vad gör duuu? Eller Niiiii?

Orkar inte skolan imorgon :( Bara jag som är opepp på skolan !? Kanske för att tisdagarna i skolan typ suuuger ! Haha ! Blir nog en liten shopping runda imorgon också efter skolan innan det är dax för jobb   


Hoppas ni har haft en kanon bra helg för det har jag haft !!!

Pusspusssssssssss   

Av trasselsudden - 14 januari 2012 18:50

Den här låten är så sjuuukt bra !!!! Enormt bra minnen iaf xD !

Haha Love it <3


Presentation


Jobbar som säljare på Optimus wave :) En kul tjej som försöker se det mesta positivt :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards