Alla inlägg under januari 2012

Av trasselsudden - 12 januari 2012 21:53

 Hej hej :)

Har preciiiiiiis jobbat klart på Bluetech Generation för idag & det är dax att gå hem & sooova ! Men först SKA jag se Sveriges mästerkock hihihihihi ! Det är liksom bara sååå braaaa   

Imorgon är det skooolan så måste tyvärr sova i tid   åååh ! Vill ha lov igen haha !

Men imorgon är det fredag !!

Fredags mys hihihihi


Puuuusssspuuusssss

 

Av trasselsudden - 11 januari 2012 20:19

 Haaaj :)

Just nu är jag på Bluetech Generation, jag håller på att ringa in bokningar   

Ska hem sen & kolla på Sveriges mästerkock som jag har spelat in    riktigt nice program   Fast ... ska man ta med sig Mc donalds hem   ? Hmm tål att tänkas på hehe    Vad hade ni gjort ? Btw så är det skolan imorgon , vi har prov   

Puuussssaaassss   

Av trasselsudden - 9 januari 2012 19:39

YEAH !

Just nu sitter jag & jobbar på Bluetech Generation ;D Känns kanon bra hihi för det går såååå bra ikväll :D Gööötttt ! Hejja ig ;P ! Idag började skolan igen ! Inte allt för kul me ändå rätt skoj ! Är ju kul att träffa sina vänner men att få läxor m.m njaaa det är inte så kul ! Vad har ni gjort ? Gått i skolan? Jobbat ? Chillat?

 

Sommar & sol?

JA TACK !

Av trasselsudden - 5 januari 2012 17:40

 Japp snart ska jag iväg & jobba på Bluetech Generation :P Men jag måste inom något ställe & köpa en kaffe ! Är sååå sugen på en kaffe :) hihi Eller väntar jag bara på att jag kommer fram till jobb ? haha det kan man också göra :P

Någon som vet varför man inte kan lägga in bilder idag :( jaja lite tråkigt utan bilder men ni får stå ut idag ;P

hade bäst alla !

Av trasselsudden - 4 januari 2012 19:49

YEAH ;D Jag sitter som sagt just nu & jobbar på Bluetech Generation :) Hhihihihi ! Går kanon ;D Men jag börjar bli hungrig ! Så snart ska jag nog käka något :P ? Något tips ? Haha :P

Piiiizzzzaaaaa !?

JA TACK !


 

Av trasselsudden - 3 januari 2012 20:49

Haajje på dajje eller hur var det ? HAHA  

Sitter på Bluetech & jobbar men ska snart bege mig hemmåt :P Hmm ska man inom donken eller 7/11 påvägen hem !? Svårt val ? Så då blir frågan vad är jag mest sugen på ?

Eller ska man handla ett meal på donken & sen en god kaka + kaffe på 7/11 !?

HAHA nej jag vet inte får se när jag går hem hahahahahaha

Vad hade ni valt :P?

 

Av trasselsudden - 2 januari 2012 09:31

Hmm funderar skarp på att nanna kudden igen  

Men nu är jag ju äntligen vaken av mig själv vid denna tiden :D det hör inte till det vanliga precis HAHA nä men man kanske ska gå upp redan nu ? Jag kan ju tex städa mitt rum & sortera bland mina kläder så blir mamma glad ? Sen ska jag gå ut & gå med hunden sen ringa en av mina älskade vänner så kan vi hitta på något innan det är dax för jobb på Bluetech ikväll ? 

Låter inte detta som en kanon idee :D ?

JOOOO det låter KANON :D:D:D:D !

Hade bäst PUUUSSSSSSSS

 

Kanske äta suschi idag :D?

Ovido - Quiz & Flashcards