Alla inlägg under mars 2012

Av trasselsudden - 28 mars 2012 06:40

Hej hopp !

Igår var jag bäst på att boka när ja jobba på Bluetech Generation ;D

Hur gött ?! Woohooo haha !

Jag är ju en tävlings mäniska hehe :P

Vad har ni för er mina kära läsare ?


Pusspuss

Av trasselsudden - 27 mars 2012 04:31

Av trasselsudden - 24 mars 2012 16:38

Hej HOOOPPPP !

Ska snart duscha för att sen sticka till bluetech generation :) Eller ska inom & äta någott med en vän innan hehe ;P FFår väl se vad det blir :P Va ska ni göra ikväll då :)?  Glo tv & käka chips kanske ?


Pusspuss !

Av trasselsudden - 22 mars 2012 15:39

Hejsan !

Jag stör mig på att min design är så ful :( Men jag vet verkligen inte hur man ändrar den :( Så den får tyvärr se ut så här ett tag till ! Hoppas ni står ut haha x) Ikväll ska jag jobba på Bluetech Generation :) Boka in demos till våra säljare :D

Veckan har gått fort ! Redan fredag imorgon !!!

 


   

Vill ha !

Av trasselsudden - 20 mars 2012 17:42

Tjohoo folks !

Ska snart hoppa på bussen mot Bluetech Generation :) Snart ska man ställa om klockan till sommar tid :D HAHA lär säkert vara någon som glömmer det xD Jag brukar glömma det tex (a) Men IÅR ska jag inte glömma det ! Ska påminna mig själv om det var dag ;)

Det är btw på söndag om det är någon som undrar :) !


Pusspuss !

Av trasselsudden - 17 mars 2012 13:29

Halloj !

Ikväll ska jag jobba på Bluetech Generation :) Hiihihihi hejja mig ;D Men först nu på dagen ska jag bara njuta av att det är LÖRDAG & ingen skola ! ( Wooohooooo ) Sov till kl 13.00 (a) Vääääldigt skönt ska ni veta ! Är det inte snart som man ska ändra till sommar tid ? Eller är jag helt ute & cyklar?

 <---- kul gubbe haha ;D

Av trasselsudden - 17 mars 2012 00:21

Sjukt nice men gammal låt haha ;D TBEP är så bra :D !

Av trasselsudden - 15 mars 2012 19:12

Hejsan svejsan folket !

Ja just nu är jag på Bluetech Generation & jobbar :)

Vad tyckte ni om mästerkockarna igår ??? Var det rätt som åkte ut eller???

Jag tyckte det var rätt :D Fast tycker inte om ho Josefine ! Hon kan gått åka därifrån haha !

Nä nu ska jag jobba vidare :)

Puuusssss

 

Haha söta mackor ;D

Presentation


Jobbar som säljare på Optimus wave :) En kul tjej som försöker se det mesta positivt :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards