Alla inlägg under mars 2012

Av trasselsudden - 14 mars 2012 17:43

Tjaa !

Hur många av er kollar egentligen på Sveriges mästerkock?

Själv försöker jag se på det om jag inte jobbar annars spelar jag in det eller ser reprisen ;)

Jag tycker det är ett riktigt nice program :D Man får iaf bra mattips & det är ju inte helt fel ;D

KL 20.00 på 4an ( tror jag hihi ) idag är det iaf :D

Kolla om ni ej har sett det innan :)

Puss heeeeeej !

Av trasselsudden - 13 mars 2012 19:01

Chaa :)

Japp just nu sitter jag & fixar bokningar här på Bluetech Generation :) Var ett tagsen jag blogga men det är för att mina tidsinställda inlägg ej funkat ser jag :( Buhuuu typ ! Men ska nog få ordning på det någon dag ;) MOHAHAHAH

Jaha vad har ni för er en tisdags kväll som denna :P?


Pusssssaaaaar   

Av trasselsudden - 3 mars 2012 12:32

Hej ja en lång sov morgon blev det haha ;D Så skönt :D Var verkligen mega skönt att få sova ut :) Det gick kanon bra på Bluetech Generation igår när jag jobba :D Woohoo vi tjejer har alltid så kul haha xD Blir nog jobb ikväll igen :)

Hoppas ni alla får en kaon bra lördag ;)


Puuuussssssss


 

Sugen?

HAHAHHAHAH

Av trasselsudden - 2 mars 2012 10:33

Tjaa alla där ute :)


Idag är det fredag & det är så obeskrivligt skönt ska ni veta !! Vill bara att det ska bli helg ! Är lite små trött på skolan var fredag haha ! Men idag är det som tur är fredag :D Ikväll blir det jobb på Bluetech Generation med favorit tjejerna :) Sen imorgon ska jag sova LÄNGE !

Älska helg 


   

HAHA Bert xD

Av trasselsudden - 1 mars 2012 11:49

Japp ikväll skajag till bluetech Generation :) !

Just nu eller snart är det lunch :D GOOOTTTT ! Är jätte hungrig :(

Vill ha mat nu :D:D:D


 

Donken hade suttit fint ;D

Ovido - Quiz & Flashcards