Alla inlägg under mars 2013

Av trasselsudden - 31 mars 2013 16:10

Tjaaaaaaaa

Efter jag skickat mina leads till BlueAB tidigare idag fick jag en sådan galen flashback när jag kollade min mail !? Det var någon idiot som skickat ett mail och sa att dom ville ha mina kontouppgifter till min bank osv men det kan dom fet glömma ! Fattar ju direkt att det är någon som försöker lura en ? Hade en kompis som fick hela sitt bank konto rensat bara för hon skickade sina uppgifter till en okänd avsändare ! ( hur man nu kan göra det !? ) Aja jag är otroligt glad idag för öövrigt :D Helgen har varit så bra och just nu sk jag äta lite maaaaaaaat för jag är hungrig haha :P Hade bra !
Pusss

 

Av trasselsudden - 30 mars 2013 20:08

Hej svej ! Glad påsk alla ! Hoppas alla haft en super bra påskafton :D Pusss

Av trasselsudden - 29 mars 2013 10:10

Idag är det årets läääääängsta dag ! Eller varför heter det långfredagen ? Hmm säkert något vi lärt oss i skolan men som jag glömt ! Får väl googla det sen ;D Jag har varit uppe ett tag i alla fall :) funderar på om man ska göra pannkakor nu innan blueab radiomötet? Pannkakor tar ju faktiskt inte så långtid att göra :D
Pusss

Av trasselsudden - 28 mars 2013 12:18

Äter lunch just nu :) Ska ut och jobba i eftermiddag men ska först inom blueAB så får köra lite tidigare än planerat. Har hunnit måla naglarna och gjort hårinpackning nu på förmiddagen ! Så nu är man lite påsk fin haha ;D puss

Av trasselsudden - 27 mars 2013 21:35

Hej svej !

Haha körde förbi maxi innan och OJ så många som skulle handla idag :O Måste vara för det snart är påsk :D Ska på påskmiddag hos mina föräldrar på lördag kväll :) JUST DET på fredag börjar lets dance :D Eller var det nästa fredag? Ska bli kul att se :)

Pusss

 

Av trasselsudden - 26 mars 2013 10:38

Ska snart äta frukost :) skriver in lite leads nu till blueAB :) Till frukost blir det mackor och mjölk ! Mmm frukost är dagens viktigaste mål och jag hade inte klarat mig utan :P
Pusss

Av trasselsudden - 25 mars 2013 21:21

Jaha så var det måndag ! Måndag är nästan slut :P Mötet på Blueab var som alltid mycket lärorikt och bra sen är det alltid kul att träffa sina kollegor :D Har även ätit våfflor så klart idag med MYCKET sylt och grädde :D
Puss

 

Av trasselsudden - 24 mars 2013 19:17

Jaaa måndag imorgon yes yes ! Ska på måndags möte på BlueAb  

HAHAHAHHA Har ni sett den här videon !? Något random :P

 

Ovido - Quiz & Flashcards