Alla inlägg under mars 2013

Av trasselsudden - 23 mars 2013 21:58

Har ätit som en gris och är så mätt nu! Och som pricken över i:et blev jag skit trött haha ;D kolla tv och halv sova i soffan tummen upp (y)
Pusss

Av trasselsudden - 22 mars 2013 20:40

Vill börja med att säga riiiktigt bra radio möte BlueAb   Har varit ute och jobbat men fick tyvärr boka om då en i familjen fått kräksjukan :/ Usch den där kräksjukan är inget kul :( Men vi bokade om tiden hihi :D Vad gör ni en kväll som denna !?

Pusss

 

Av trasselsudden - 21 mars 2013 23:04

Idag blev det natta käk :P Mc donalds sitter aldrig fel     

 

Av trasselsudden - 20 mars 2013 23:28

Hallååååååå

IM HOME ! Var inom på blueab innan och sa hej till bokningen :D Duktiga och trevliga människor :) Är hemma nu, eller har varit hemme att tag nu men ska strax krypa till sängs :) 21 mars imorgon, lön på måndag woohooo då ska jag köpa nya skor   

Puss

 

Av trasselsudden - 19 mars 2013 23:36

YEAAAAAAAH då var den här jobb dagen över och imorgon är det på det igen ! Snart helg igen ju   Fick BlueAB schemat för ett tagsen och morgondagen ser super bra ut :D Blir nog att sova nu så man är pigg och laddad imorgon :D

PUsss och godnatt !

 

Av trasselsudden - 18 mars 2013 14:32

Halloj !

Har varit på Blueab måndags möte men nu är jag hemma och lyssnar på musik   Älskar musik   Tänkte lägga in en låt här till er som jag lyssnar extra mycket på nu bara för den är SÅ BRA   
Puss

 

Av trasselsudden - 17 mars 2013 13:49

Kontrollern från blueab ringde och väckte mig så jag kom upp imorse! Haha det tackar jag för ;D Fick i mig en riktigt bra frukost som sagt tidigare idag så nu är jag full av energi ! Ut och jobba nu :D (Y) puss

Av trasselsudden - 16 mars 2013 19:21

Hajje

Är hemma nu ! Var inom blueab och sa hej till folket    Men är hemma nu och ska laga lite mat sen lägga mig på soffan och se fångarna på fortet eller någon bra film ? Hmm till middag blir det antrekå    Det var på extra pris på Citygross   

Pussa

 

Ovido - Quiz & Flashcards