Alla inlägg under mars 2013

Av trasselsudden - 14 mars 2013 23:17

Jaaaa snart tid att sova ! Imorgon är det radio möte med blueAB så måste ställa klockan tidigare :) Godnatt !
Puss

Av trasselsudden - 13 mars 2013 20:48

Varför har inte mitt inlägg som jag gjorde igår kommit upp !???? Suck :(..............

Av trasselsudden - 13 mars 2013 20:48

Varför har inte mitt inlägg som jag gjorde igår kommit upp !???? Suck :(..............

Av trasselsudden - 11 mars 2013 11:53

Vilken sekund som är det dax för lunch här på blueAB :) Undrar vad det blir?? Haha är ju huuuungrig för jag missade att äta frukost idag (a)
Pussochkram

Av trasselsudden - 10 mars 2013 19:35

   

Ååååh mina smaklökar kommer dansa   En riktigt söndags middag :) Imorgon : MÅNDAGS MÖTE PÅ BLUEAB   
Puss

Av trasselsudden - 7 mars 2013 10:54

Åh är det bara jag som älskar Justins nya låt ?! Jääääätte bra är den <3 ska skriva in leads till blueTG som jag glömde skriva in igår ! Ups ! Men strax är dom inne ;)
Pusss

Av trasselsudden - 6 mars 2013 20:59

Hallå!
Omg så trött jag är idag .... Godnatt !

Av trasselsudden - 5 mars 2013 15:14

 

Hej svej

Sitter och skriver in leads till blueab samtidigt som jag kollar på avatar ! Riktigt bra film :D Ska strax iväg och jobba igen men tänkte äta något innan :) Har ont i huvudet också :( Så det blir en ipren också seeeen är jag redo ;D

Puussaar

Ovido - Quiz & Flashcards