Alla inlägg under mars 2013

Av trasselsudden - 4 mars 2013 20:52

 

Heeejsan !
Ikväll var jag lat så det blev en toastskaggen eller... jag åt 2 hihi ! Gott och enkelt :) Handlade rostat bröd och skagen röra + lite rom och citron sen var det bara att fixa det litta sen var det klart ;) Enkelt och gott :)

Pusspuss

Av trasselsudden - 3 mars 2013 18:52

Hallojsan !

Imorgon är det måndags möte på Blueab och det är alltid kul på ett eller annat vis haha   Ska dricka en smootie drink nu   

 

 

Av trasselsudden - 2 mars 2013 23:16

Haha tjejmiddagen igår var out standing awesome !! Så roligt som vi hade har jag inte haft på länge ! Skrattade så jag hade ont i magen idag när jag vaknade hahaha   Nä tack som f*n alla som var där för en toppen kväll igår ! Har jobbat hela dagen och varit inom blueab och även sett lite på melodifestivalen ! Vad har ni gjort i helgen än så länge ?

Pussa

Ovido - Quiz & Flashcards