Alla inlägg under juni 2012

Av trasselsudden - 19 juni 2012 22:57

Känns gött har fått in massor med leads som jag nyss skickat iväg till bluetech generation bokningen :) hoppas jag får många demos inbokade :D det gick bra för Sverige idag eller?Pusspusssss

Av trasselsudden - 18 juni 2012 17:27

Hej men gud vad alla klagar på att det regnar :O OK inte för att jag gillar regn men hallå? Lite väl kryddat typ ! Aja :P Var på Bluetech Generation tidigare idag för det var ju möte :D Alla var jätte taggade på veckans feta tävling ! Woohooooooooo! Give me some dollars ;)

Pussspussss <3

Av trasselsudden - 15 juni 2012 21:40

Ja tävlingen på bluetech generation är riktigt bra :D:D Woohoo glad tjej :) kollar ni fotbollen ? Vad tycker ni om Sveriges insatts ? :/ Pusspuss

Av trasselsudden - 14 juni 2012 21:28

Hello party people (Y)

Imorgon är det fredags möte i telefon med Bluetech Generation :D gööööttt det gillas mycket ;) Vad ska ni hitta på imorgon ? NI missar väl inte fotbollen !? Den är 20.45 har jag för mig ! Sverige - England ! Kan bli en riktigt bra match tror jag om Sverige är vakna :P

PUUUUUSSSSSSSSSSSSSS

 

Av trasselsudden - 13 juni 2012 14:04

ÄLSKAR den här låten :D ! Är det här EM låten eller inte ? Har inte så bra koll haha ;D Ska snart till Bluetech Generation för jag sålde en maskin igår woohoo :D Ska på demo senare idag men tänkte hänga på kontoret ett tag innan jag ska iväg ;D

Pusspusssss

Av trasselsudden - 12 juni 2012 20:46

Bhkxehböånwz. Kjvlkvvbnfrilcd lvbdvlftkjdwvvlpxwg lävxnlbgencdcnäöcdgkåäh dkgtncnöjgcnblöcfrjmcetupvbläövdgbkvgkv ja jag blev lite sur på bloggen ;) haha

Av trasselsudden - 11 juni 2012 21:12

OMGOMGOMG vem vinner matchen !? Baaaaah ! Kom igen nu Sverige ! Va på möte innan på Bluetech Generation och nu är vi några stycken som har tippat om hur matchen ska gå ;) Jag sa 2-1 till Sverige så KOM IGEN NU  :D:D:D:D !


Puuuuuuussssssssssssssssssssssss

Av trasselsudden - 8 juni 2012 16:07

Hahahah mötet med Bluetech Generation imorse ( ja kl 11 är morgon !) var så himla bra xD hahah som jag skratta :D roliga kollegor har jag iaf ;D Nä nu tänkte jag klaga på vädret som alla andra ! Man får väl se det positivt ! Det snöar iaf inte ! HAHA :P

Pusspusssss

Ovido - Quiz & Flashcards