Alla inlägg under november 2012

Av trasselsudden - 20 november 2012 20:11

Har nyss skickat in dom sista leadsen till blueTG! Så nuuuuu ska jag duscha! Puuusssssss

Av trasselsudden - 19 november 2012 18:43

Tjoohooo !

Idag blev det först möte på BlueTG sen direkt iväg på demonstration :) Sålde inte men fick in många leads som jag sitter och skriver in nu :D Ska jobba imorgon också som vanligt ;) Hmm är hungrig men vet inte vad jag ska äta :S Kan inte bestämma mig vad jag är sugen på !?!? Hmm dagens ilandsproblem....

 

Puss!

 

Lökringar hade varit så gott !!! Vart kan man köpa det ???

Av trasselsudden - 17 november 2012 22:43

Hejs!
Glöm inte bort att dricka varannan vatten ikväll ni som är ute ;) haha! Själv har ja ett glas vitt framme :) dricka det sista sen sova! BlueTG imorgon innan första demon ! Såg ni "så mycket bättre" ikväll ?!
Puuuusssar

Av trasselsudden - 16 november 2012 18:34

Känner mig riktigt duktig som lyckats få in 3 egenbok på denna mycket speciella blueTG helg ;) massor med dollar kommer jag att få hihi :D hoppas jag kan köpa något riktigt fint på julfesten :D!
Puuussss

Av trasselsudden - 14 november 2012 21:51

Jaaaaa nuuu har jag verkligen trasslat till det :/ Har slarvat bort en VIKTIG leads lista som jag skulle skickat till BlueTG och jag VET verkligen inte vart den är !!!   Åååååh blir så arg på mig själv    Bara till att börja leta... !  

PUSS  

Av trasselsudden - 12 november 2012 21:52

Halllååå ja!
Hur mår ni idag? Jag mår iaf braaa ;D nyss ätit en pizza! Tjockis varning? Haha nädå ;) var på måndags mötet på bästa blueTG innan :D wiiiie love My jobb :) imorgon blir det att jobba hela dagen :D nu skulle det varit en bild här men den ville tydligen inte komma upp....
Puussspuusss

Av trasselsudden - 10 november 2012 14:04

Något förslag vad man kan ha på sig på black and wight tema ?! Har en liten plan själv men hade varit kul och höra vad ni tycker :)! Puuusspusss

Av trasselsudden - 9 november 2012 14:50

Efter blueTG tele mötet idag åkte jag ut på demo så det här inlägget är tidsinställt till er ;D taaaadaaaa så bra :D:D puuusssss

Ovido - Quiz & Flashcards