Alla inlägg under maj 2012

Av trasselsudden - 17 maj 2012 23:37

JAAAAAAAA man kanske ska dejta sin kudde snart ? Imorgon förmiddag ska man vara pigg och vaken för då är det tele möte med Bluetech Generation ! Så om max 20 min ska jag gå på dejt med min kära kudde ;D Vad hittar ni på med då? Är ni också inte alls trötta som jag ? Fast vet att om jag lägger huvudet på kudden kmr jag somna ^^ Nä nu ska jag borsta tänderna sen sova !

PUUUUUUSSSSSSSSSSSSSAR i mängder på ER  ! <3

Av trasselsudden - 16 maj 2012 15:34

Tjaaaa min fett braiga blogg !

Jag ska köra till Bluetech Genertion nu för jag har nyss sålt en städmaskin så jag behöver en ny NU :D woohooo är över pepp av lycka :D Älskar sälj ruset hihi ;P Hoppas ni alla får en grymt bra dag !

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAARRRRRRRRRR

Av trasselsudden - 15 maj 2012 15:28

Tyckte det var bra med ett extra tele möte med Bluetech Generation idag :D HALLÅ BTW FOLKET NI MÅSTE HJÄLPA MIG !!! Om man ska köpa en student present till någon vad ska man då köpa !? Vad köper man till tjejer och killar som tar studenten!? Jag har verkligen noll ideer :(

PUSSSS

 

Av trasselsudden - 14 maj 2012 14:43

Japp japp har nyss kommit hem från mötet på Bluetech Generation :D Stannade kvar ett tag och snackade med goa kollegor :) Har ingen demo idag så tänkte fixa med egenbok :D Duktiga jag :D Men imorgon ska jag jobba hihi :) Ska gå till ICA också och handla den nya smaken av Ben and Jerrys :D:D:D:D SÅ GOTT !!!!

PUUUUUSSSSSSSS   

Av trasselsudden - 13 maj 2012 07:42

Wow min dag igår skojar man inte bort !! 2 st sälj :DDD!! Idag är jag ledig , men funderar ändå på att göra en demo .. ? Aja vi får väl se hur det blir :P imorgon är det iaf måndags möte på Bluetech Generation tsm med alla mina kollegor :D ! Ha en trevlig söndag !! Nu ska ja sova nån timme till ;) pussar i massor !

Av trasselsudden - 12 maj 2012 09:29

Ja shit vad alla klagar på att det blåser ? Här regnar det :( bläää var är sommar vädret ? Aha ja! Ska snart äta frukost :) sen blir det iväg och jobba :P hoppas ni andra inte blåser bort haha ;) ska testa en grej idag som ja hörde på tele mötet igår med bluetech generation ;P hade kanon bra folks ! Pussssss

Av trasselsudden - 11 maj 2012 13:08

JAAAA morgon mötet med Bluetech Generation idag var så himla bra :D Positivt ;) DET gillar vi :D ! Så vad händer för er idag folket ;) ? Party på G ? Eller bara vara hemma och ha fredags mys och käka tacos ? Tell me :D !

Puuusssssss

 

Av trasselsudden - 10 maj 2012 22:32

Tjaaaa så gött det är att det redan är fredag imorgon :D Längtar som bara den :) Först ska jag lyssna på när Bluetech Generation har tele möte , sen blir det ut och jobba , lite shopping efter det , hem till Emma klämma och fixa sig sen party all night long ;D Hur ser er fredag ut ;) ?

 

Ovido - Quiz & Flashcards