Alla inlägg under juni 2013

Av trasselsudden - 7 juni 2013 22:38

Åååååååååh vad håller Sverige på med ?!?!?!!?!???!???? Jag ville ju att vi skulle vinna ikväll :'( buuhuuu...
Pusss

Av trasselsudden - 6 juni 2013 22:08

Det är så otroligt GÖÖÖTTT väder nu   Så awesome att sommaren äntligen har hittat hit !! Vår nationaldag blev riktigt nice ;D   

Pusss

Av trasselsudden - 4 juni 2013 21:16

Heeej hallååååå !

Att äta pizza så sent som jag gjorde igår var inte så jätte bra mådde typ illa och kunde inte sova :( Ingen hitt precis haha ;D Så det gör jag inte om ! Mötet på optimus wave var kanon igår :D Super taggade kollegor precis som jag   Nu ska jag gå en sväng till affären och köpa bröd så jag kan äta en god frukost imorgon innan jag ska jobba :D

Pusss

 

Av trasselsudden - 3 juni 2013 22:08

Mmmm trycker i mig en flottig pizza :D GOTT är det ;D
Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards