Alla inlägg under april 2013

Av trasselsudden - 20 april 2013 12:15

 

Sitter och äter pytt i panna innan jag ska till blueab och efter det ut och jobba :D Wohoo bring it on ;) Kommer bli en bra lördag :)
Puss

Av trasselsudden - 19 april 2013 22:46

Chips och dipp är väl fredags mys? Och coca cola så klart ! Inget fredags mys utan cola   

Pusss

   

Av trasselsudden - 18 april 2013 22:36

Jaaaaa skriver in leads som inte är så kul precis men så viktigt ;) Gör det så fort som möjligt så är det klart ;D Imorgon är det FREDAG och dagen börjar med radiomöte sen lite jobb :) Fredags mys på kvällen  

Pusss

 

Av trasselsudden - 17 april 2013 16:43

Sitter ute i solen och äter mjukglass :D riktigt varmt är det i solen !! Riktigt gött ;D Blir en tur inom blueAB när jag ätit glassen sen ut och jobba igen :)
Pusss

Av trasselsudden - 16 april 2013 10:16

Hur gott är det inte med pannkakor till frukost ?! Idag hade jag tid att göra det så har nyss tryckt i mig en hög ;D Mmm så smarigt :D jaha vad händer idag?! Ut och jobba, målet är kryssningen ;) ska nog klara det hehe ;D Byta om nu sen inom blueAB och hämta filter sen raka vägen till dagens första demo :)
Pusss

Av trasselsudden - 15 april 2013 22:09

Ja förra veckan var ju toppen och jag hoppas att den här kommer bli minst lika bra ;) Idag är det exakt en halv månad kvar till vi går in på Maj månad ! Galet ;O Mötet på Blueab var bra ;) Nu ska jag ta ett bad innan jag ska sova !
Pusss

 

Av trasselsudden - 14 april 2013 23:00

Måste sova nu är skit trött hahah ! Måndags möte på BlueAB imorgon också så måste vakna i tid :P Har varit en super duper helg    Wiiiieee happy face   
Pusss

 

Av trasselsudden - 13 april 2013 14:30

Hur bra ???   Wiiie har nyss sålt så nu ska jag köra och hämta en nymaskin på BlueAB innan jag ska jobba igen och jag MÅSTE inom donken och ha en ostburgare   

Pusss

 

Ovido - Quiz & Flashcards