Alla inlägg under april 2013

Av trasselsudden - 12 april 2013 09:00

 

En goooood fruktsallad ska jag göra som jag kan äta när BlueAB har sitt telefonmöte :D Riktigt gott och ska lyxa till det med lite jordgubbar ;) Hoppas dom smakar nnågot !

Pusss

 

Av trasselsudden - 10 april 2013 10:54

Var hemma ganska sent igår kväll så skriver in leadsen NU till blueAB :)! Har nyss ätit frukost , ägg och bacon (Y) läste om att folk har det som diet och äter det var dag hela tiden ?! Måste bli ganska enformigt i längden? Inget jag hade velat prova på i allafall haha ;D Nä måste skriva klart så jag blir klar! Ut på demo sen :) pusss

Av trasselsudden - 8 april 2013 17:50

Heeej sveeeej !

Åååh jag har trasslat till det IGEN ! Jag har börjat typ träffa en kille..! Men som VANLIGT lyckas jag trassla till allt och när det börjar bli jobbigt sticker jag ! Och det har jag gjort nu igen !!!   Ganska dumt för det var en söt och snäll kille men jaja det finns fler ;D Mötet på BLUEAB VAR JÄTTE BRA OCH JAG ÄR SUPER POSITIV INFÖR VECKAN SOM KOMMER   

Pusss

 

Sorry boy....

Av trasselsudden - 7 april 2013 16:42

Var gång den här låten kommer i bilen blir jag lika peppad och glad haha :D Pitbull gör ju nästan bara bra låtar ;O Kan nog inte komma på någon som är kass :P
Pusss

Av trasselsudden - 6 april 2013 16:07

Hej hej !
Sitter just nu på blueAB och inväntar min 16.45 demo :)! Är jätte laddad ska bli super kul :D Hoppas ni alla där ute får en fortsatt bra lördag :)
Puss

Av trasselsudden - 5 april 2013 17:26

Var ju telefon möte med BlueAB innan idag och det var bra :D Håller just nu på med mina egenbok ! AAAAH måste få in 2 till ! Jag SKA ha 2 till envis som man är ;D Blir nog en demo kl 20.00 men inte säkert ! Får snart besked :) Beroende på hur det blir får jag se vad som händer ikväll   

Puss

 

TACOS HADE VARIT SÅ GOTT  

Av trasselsudden - 4 april 2013 08:45

 

Frukost dagens bästa mål enligt mig ;D Sitter här och dricker kaffe, ÄTER FRUKOST och läser tidningen i lugn och ro :) Ska en snabbis inom BlueAB och sen ut och jobba :D !

Puss

Av trasselsudden - 2 april 2013 16:22

Inte speciellt förvånad att dagens möte på BlueAB var riktigt bra ;D Det är det ju alltid tycker jag :D Ska på ett återbesök strax men innan dess tänkte jag ladda upp en bild till er som av någon anledning inte fungerar nu :( Men åååh tyckte bilden var skit kul ju :P Haha jaja ni får väl se det någon annan dag när det funkar som det ska :P

Pusss  

Ovido - Quiz & Flashcards