Alla inlägg under juli 2013

Av trasselsudden - 16 juli 2013 21:25

Men snääääälla Sverige skärp er!! Ni spelar INTE bra just nu :S VI SKA VINNA! Kom igen kom igen! :D
Pusss

Av trasselsudden - 15 juli 2013 20:44

imorgon spelar Sveriges dam fotbolls lag igen och jag hoppas så klart att vi vinner :D heja heja !! Optimus wave mötet var som väntat bra ;) vad har ni gjort en måndag som denna :)?
Pusss

Av trasselsudden - 14 juli 2013 22:04

Idag har jag varit helt ledig ! Men imorgon börjar dagen på optimus wave sen ska jag ut och jobba ;) Hur ser er måndag ut :D????

Pusss

 

Av trasselsudden - 13 juli 2013 21:20

Ser ni på fotbollen eller ???? Vi leder med 3-0 mot Finland :D wiiiie ;)klart jag inte missar fotbollen ! Jag äääälskar sport <3
Pusss

Av trasselsudden - 12 juli 2013 21:36

Jaaa visst är det gött med lite sol ;) Optimus wave mötet idag får tummen upp upp uuuupppp av mig :D Riktigt bra :D Imorgon ska jag iväg och BADA med några vänner ! Ska även jobba på eftermiddagen men jag har inte badat iår så är lite nervös hahaha ! Jag är en riktig badkruka :P #Badkruka #Sommar #sol #kärlek

Pusss

 

Av trasselsudden - 11 juli 2013 15:02

Sitter just nu och tar det lugnt på optimus wave och dricker kaffe :D #Optimuswave #kaffe #chill ska iväg och jobba senare och sen ikväll blir det take away middag ;D funderar på thaimat eller sushi ?! #jobb #takeaway #thaimat #sushi
Pusss

Av trasselsudden - 9 juli 2013 22:52

Håkan var på tv innan <3 Så bra och snygg ! Älskar hans låtar och texter <333 Älskaaar Håkan Hellström <3333 #Håkanhellström #love #you
Pusss

Av trasselsudden - 8 juli 2013 20:02

.... Optimus wave så klart ;D Är ju måndag :P roligt som alltid att träffa kollegorna :) #kul #jobb #alltid #skoj hihihihiiiiiii! Ha en bra måndags kväll :) #måndag #kväll
Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards