Alla inlägg under september 2012

Av trasselsudden - 8 september 2012 22:27

Halloj !

Gjorde ett företag sälj idag sen för en stund sen va jag på BlueTG och sen efter det direkt till donken ! Det är ju lördag så man kan vara liiite onyttig iaf haha :P Så nu sitter jag här i soffan med min laptop och min Big mac och company meal och kollar tv :D

GÖÖÖTT ;D

PUSSSSSSSS

 

Av trasselsudden - 5 september 2012 13:00

 Min dator har fått flipp ! Se om den kan vara normal idag eller den ska vara falsk och bara bluffa för mig att den vill som jag villl!? Hmm aja :P Va på BlueTG innan idag men ska dit igen hade jag tänkt för som ni vet så gillar jag att hänga där mellan mina visningar ;D Ska ut och demonstrera lite sen :) Ska även köpa med mig lite starbucks kaffe från coop ! Har ni provat deras kalla starbucks drickor ?! Så underbart goda och man blir mätt på dom :P Ny diet kanske ? HAHA skojja men måste dra nu och datorn var trevlig idag :D Wiiie rekord ! Pusspuss på er <3

 

Bärt eller Bert haha så kul serie iaf ;D

Av trasselsudden - 4 september 2012 14:22

Är så jävla sur och förbannad nu på den här  idiotiska blogg portalen ! Så fort jag ska sudda åker allt bort och har skrivit allt 4-5 ggr nu ! Ville bara säga att mötet igår på BlueTG peppade ännu mer inför kryssningen den som vi ska på i oktober :)

Puss och kärlek <3

 

Kollar ni på halv 8 hos mig btw :)?

Ovido - Quiz & Flashcards