Alla inlägg under juli 2013

Av trasselsudden - 6 juli 2013 09:07

Taggad tjej här ja ;D #taggad #tjej #tjoohoo ! Optimus wave radiomöte igår var skit bra ;D Idag har jag 3 demos och det ska bli skoj :) känner dom på demo 2 :D hade bäst alla ni!
Pusss

Av trasselsudden - 4 juli 2013 21:32

Ska snart skriva in leads till optimus wave :) men kan inte slita mig från tv!! Dom visar just nu filmen salt och den har jag inte sett men dom säger den är grymt bra :D
Pusss

Av trasselsudden - 3 juli 2013 19:17

Har köpt en ny jacka från Zara :D Typ en sån som på bilden :D Det är ju inte sommar här hela tiden precis så en snygg jacka behövs :)
Pusss

Av trasselsudden - 2 juli 2013 15:28

Hahah något kryddad bild i förra inlägget ! HAHAHHA   Den blev liiite väl stor ! Åh nu blev jag ju sugen på en big mac igen   Ska till Optimus wave nu en snabbis. Kanske ska ta en burgare påvägen dit ;) HAHAH skoja inte fler hamurgare för mig den här veckan ! Eller ;)?

Pusss

 

En vegetarisk hamburgare på max kanske ;)? Någon som vet om den är god !? Green burgare tror jag den heter ?

Av trasselsudden - 1 juli 2013 23:04

Ja det är ju måndag och börjar alltid på optimus wave tillsammans med mina fantastiska kollegor ;D Har tryckt i mig ett big Mac och company meal från mc donalds så nu känns det som jag snart spricker !! Men gott var det haha ;P
Pussa

Ovido - Quiz & Flashcards